Nu börjar den stora längtan..

Skolavslutningen var idag, jippie eller någonting.
Hade inget speciellt på mig, hade en blå scooby-doo och jeans på mig :P
Tog tyvärr inga bilder idag men Naomi och ikis tog så kan kanske sno några bilder från dom sen (Y)
Just nu gör jag inget speciellt lyssnar´bara på lite underbar musik bland annat The call & Samson av Regina spektor, hon sjunger så otroligt bra.
Jaja ska fortsätta med mitt nu skriver senare.


En bild från förra julen på mina systrar och min mamma :)

// Alexa . Don't hold back, Don't give up

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Taack! ^^ och bra att du uppdaterar nu igen!!! :D

2010-12-22 @ 16:56:03
URL: http://jullaaanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0