Fåglar!

Asså det var fåglar i våran ventil!!!!!!!!!
fast nu har vi tagit bort dom, det var tre men en dog och mamman och ena barnet lever men den kan inte flyga och mamman vet inte att det är hennes barn så ja den kommer typ dö.

Okej kanske inte så roligt att veta men jag har i alla fall inte gjort något idag :(
Men igår sov jag hos älskade Nikki med Yoce <3
Hade jätte kul har alltid det med er tjejor :P Älskar er <33
sen har jag inte gjort något annat i helgen, buuu så tråkigt!
Jaja hörs kanske imorrn :)




Haha okej jag hade lite tråkigt, jag hade blivit utelåst så jag gjorde det bästa av det och satt i porten och tog foton :S
Orkar inte lägga ut alla xD

PS: Jag hade ingen smink! :)

// Alexa - Don't hold back, Don't give up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0