Tagen av Yoceline :)

Om just dig:
Namn: Alexandra Jantunen
Född: 5 mars
År: 1996
Bor: Solberga (pappa), Farsta (mamma) stockholm
Smeknamn: Alexa eller Lexa :) 
Längd: 1,50 sist jag kolla.
Skola: Sjöängsskolan

Har du under denna månad:

Saknat någon: JA!
Ångrat något: aa :S
Ljugit: eeh nä, hoppas inte det i alla fall :P
Svikit någon: Nepp (Y)
Känt dig sämst: Nja, inte den här månaden tror jag.
Gråtit: Hehe aa.
Skrattat: Om jag har :D
Varit sjuk: Nepp
Varit utomlands: Tyvär inte ;(
Pussat någon: Jepp (a)

Känslor:
Gråter du ofta: Ja, oftast när jag ser någon annan gråta eller till filmer och serier.
Skrattar du ofta: Yesss :)
Hur känner du dig just nu: Knasig, lite flumig och trött :D
Hur har du mått den senaste tiden: Rätt så bra faktiskt (Y)
Har du funderat på självmord: Nej.

Övrigt:
Har du några hemligheter för dina föräldrar: jaaaa :) 
Blir du lätt förälskad: Nä eller...kanske ^^
Är du kär i kärleken: JAAA! <3
Tror du på ett föralltid: Ja :))
Är du förälskad just nu: Hihi, jag tror det ^^
vem: Det du :P
Vilken sorts killar gillar du: Jag vet inte, en som har ett bra leende och är en riktig söööötnos :)
Har du blivit sårad av kärleken: Yes
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja det har jag :)
Ska en kille vara söt eller het: Haha svårt val, jag vet inte ;)
Ska en kille vara lång eller kort: Längre en mig i alla fall xD
Ska en kille vara blond eller brunett: Jag har ingen anning.

Utseendet på dig:
Brunett eller blondin: Brunett 
Ögon färg: Gröna
Långt eller kort hår: Långt
Snygg eller ful: Folk säger att jag är söt men jag vet inte :p
Nöjd över dig och ditt utseende?: Nja det finns saker som jag skulle vilja ändra.
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: Aa (a)
Har någon sagt att du borde bli modell: Att jag ser ut som en, inte att jag borde bli.
Har du långa naglar: Lite långa.
Sminkar du dig: Inte så mycket men aa.
Varför, är du inte vacker utan: Ser väll helt OK utan smink.
Brukar folk säga att du ser äldre ut: Nopp :P

Den här saken är tagen av yoceline besök hennes blogg HÄR!


Här är en bild på henne också :)

// Alexa - Don't hold back, Don't give up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0