Kul jätte Kul -.-

Det här var fan den ondaste morgonen jag har varit med om...
Jag skulle springa ut från mitt rum ör annars skulle jag komma sent till skolan så påväg till hallen slog jag min lilltå i katt-saken vet inte vad det heter :P
Det gjorde bajs ont jag kunde nästan inte gå, det blev ju inte bättre sen i skolan, var typ tvungen att hänga mig i trappräcket när jag skulle ner xD
Men i alla fall så gick jag hem sen och frågade om min tå bruten tådå sa Katja (min pappas tjej) att den kan vara bruten och om den inte blir bättre imorrgon ska vi gå och rönka och sätta den på plats :S
Juste vi har haft en vattenläcka det bara forsade ut vatten så vi fick springa fram och tillbaka för att moppa och sen hälla ut vattnet det blev ungefär 4 eller 5 hinkar med vatten.
Nu blev min katt galen så jag måste kolla vad som händer skriver senare :)




// Alexa - Don't hold back, Don't give up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0