Vi tre mot världen <3

Saknar när det var bara oss, saknar dom dagarna i dalskolan när vi alltid var tillsammans.
När vi gjorde allt tilsammans, dom sena nätterna, våran mini julafton,
när jag smuglade med mig mackor ut till er, på lektionerna när vi skulle till våra lådor och vi prata på vägen dit, Yoces mini bibliotek under min och Andreas bänk, yoga med dig Nikki, våran låt " sikta mot sjärnorna så får du se sjärfall ja sjärnfall..." (kommer inte ihåg hela), alla våra danser,
AY's planet, när vi gillade att sova på böcker, när vi tejpade för kranen sista dan i dalskolan och sen gick på det själv. 
Saknar verkligen allt.
Vi va, vi är och vi kommer alltid att vara systrar <3
Ni är mina bajskorvar livet ut, älskar er Yoceline Medina och Nicole Silhammar ^^ <3




// Alexa - Don't hold back don't give up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0