Lite om mig .

Kunde inte åka till farsta var tvungen att göra något annat, så jag tänkte att n kunde få veta lite mer om mig :) (Y)

Jag heter Alexandra Jantunen och är finsk, kan inte så jätte mycket finska men kommer nog lära mig mer :)
Jag är 14 år fyller 15 den 5 mars, jag är ungefär 1,50 m.
Jag har dom bästa kompisarna man kan ha och en liten annorlunda humor.
Har en syra som är 16 och en som är 5, en bror som är 4 sen så hade jag en storebror men han är död :'( 
Jag lever för musik, filmer och serier gråter väldigt mycket av dom.
Mina idoler är bland annat Avril Lavigne, Paramore, Fall out boy (har många fler).
När jag blir stor vill jag bli stylist gillar mode jätte mycket.
Jag gillar mer sommar än vinter och jag gillar att ta foton :)
Jag hatar falska människor och folk som ljuger.
Juste jag tål inte mjölk eller nöter kan bara äta fisk och ägg i små mängder (skulle kunna leva utan det xD).



// Alexa - Don't hold back, Don't give up


Kommentarer
Postat av: Hannalouise

Hahaha men asså aw, söt bild <3

2010-10-15 @ 11:44:37
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0