Blond jävel.

Nu är jag blond dåra, satt i mer än fyra timmar hos Linda (min frisör) åh så jobbigt det var men jag överlevde som tur var.
Efter frisören åkte jag hem till Felicia och åt och sen åkte vi till Naomi för att kolla på Bron, idag vaknade vi vid 10 och började fixa oss, Nino och Katja fyller år idag så jag åkte till mamma för att gratta honom men jag missade dom precis för dom åkte till farsta men dom kommer nog hem snart.
Vid 7 ska jag Felicia och Naomi gå och kolla på någon dans sak i stan såå det ska bli kul.
 
Gjorde ett till hål i örat, är nöjd med den men det gör bajs ont!

Kommentarer
Postat av: julia

Skit snyggt blev det! :D Både håret och örat! :D Yeeey du är blond! :D <3

2012-08-16 @ 13:07:57
URL: http://juliawinbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0