Frågor och svar.

 
Ditt fullständiga namn? Alexandra Gabriella Saga Jantunen
 
3 citat som beskriver hur du känner just nu?

Favorit TV-show? 
O.C eller OTH kanske

Vad du vill göra innan du dör?
O..många saker, åka jorden runt med mina älskade, hitta min drömkille, gifta mig, få barn..jaa lite sånna saker. 
 
 
Syskon?

Zoe
Nino
Mikaela

Favoritfilm?
Det går inte att säga, jag gillar dom flesta filmerna men dom som står högt upp på lista är bring it on filmerna, twilight saga, jag gillar mycket skräck också.

Vad du vill göra när du blir
 stor? Jag vill bli en känd make-up artist, sminka kändisar och sånt, eller jobba i en bröllopsklännings butik.

Favoritbok? Syskonkärlek är en utavdom

Var kommer du ifrån? 
Jag är född i sverige men jag är 100% finsk.

Hur gammal är
du? 16 men fyller 17 om 204 dagar :D

Någon du sakna mest?
Mina härliga vänner.
Någon du älskar? Min familj och släkt + vänner.

Favorit butik?
Topshop!

Celebrity crush?
Har många men..

..här är två utav dom.

Favorite band / sångare? Paramore, Coldplay, 1D, Justin bieber, Band of horses och the fray är några av mina favoriter.

favoritlåt? Usch..det går verkligen inte att säga men någon som jag lyssnar väldigt mycket på är The funeral - band of horses och everything you do - he is we.

Favorite citat? Every song has a CODA, a final movement, wheter it fades out or crashes away. Every song ends, is that any reason not to enjoy the music? The truth is, there's nothing to be afraid of. There's just life. - Ellie Harp

Vad letar du efter hos en kille? åh..jag vet faktiskt inte, han ska såklar vara snäll och rolig och bara allmänt gullig, bra klädstil är ganska så viktigt för mig.

Vem är din bästa vän, och varför?
Måste säga att Nikki och Yoceline är mina allra bästa vänner, dom har jag kännt längst (inte för att det spelar så stor roll) och med dom kan jag vara mig själv

Person som vet allt om dig?
Det finns nog ingen som vet exakt allt om mig.

En sak du älskar att göra? Jag älskar cheerleading, åhh jag saknar det verkligen jag tror inte ni förstår kännslan när man står på mattan och ska visa upp allting man har lärt sig under året, lagkänslan, eller känslan under prisutdelningen, åhh saknar verkligen allt.

Första konsert? Avril Lavigne med Nikki.

Din födelsedag? 5 mars

Vad gillar du med dig själv? Jag vet inte, gillar typ inget med mig själv men det jag gillar mest med mitt utseende är min ögonfärg haha fast det skulle vara finare ifall dom var grönare men aa.

Kommentarer
Postat av: yoceline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duuueee miiiiin bäääästa vän me :)))))
<3 <3 haha puss

2012-08-14 @ 00:46:36
URL: http://yocelines.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0