Så, vad har jag gjort under veckan?

Måndag: Träffade jag Yoceline  och Nikki, dom sov över hos mig och vi kollade på greys.
Senare på kvällen gick vi ut och träffade Marcus och Elias.
 
Tisdag: Jag åkte till stan med Julia och Flisan vi shoppade lite och sen gick vi på bio.
Snow white and the huntsman såg vi, jag tyckte den var bra ett + var att kristen var med (älskar henne).
 
Onsdag: Möta jag upp Julia och Flisan ännu en gång för att åka och shoppa fick med mig lite saker hem som jag kan visa i ett annat inlägg.
Zoe och Nino (mina syskon) kom hem så jag var lite med dom också.
 
Torsdag: Idag ska jag ju då inte göra någon speciellt, kanske göra en ny design.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0