Nu är det som det ska för här sitter Mikis och jag

Hej!
Det var längesen man blogga men har inte haft tid för bloggen, massor med läxor men nu är det ju lov, skönt skönt.
Dom här dagarna som har gått på lovet har jag spenderat med mina kära kompisar, var på bio i söndags och såg paranormal activity, själv så tycker jag inte att den var så bra man hoppade ju till och så men den var inte så läskig som jag hade förväntat mig.
I tisdags åkte jag hem till Felicia och där var Mikis också vi gjorde inte så mycket pratade och kollade på klipp och sånt sen på kvällen åkte jag hem till Mikis och sov där.
Sen igår så åkte jag Mikis och Sofia till Farsta och kollade lite i affärer jag köpte en BH fast jag inte skulle köpa något men den var för söt så jag var tvungen!
Efter farsta åkte vi hem och senare så kom Mikis till mig och sov här, vi kollade på O.C hela kvällen.
Just nu gör jag inte så mycket men hoppas på att träffa kompisar idag med men vi får se vad som händer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0