sista dagarna på lovet

Nu är det bara några få dagar kvar på detta lov, ganska så sorligt faktiskt, det här sommarlovet har varit otrolig, jag har mått så bra som jag aldrig har gjort förr men snart ska man börja se alla gamla varnliga ansikten som jag har sett konstant i ett år nu, åka samma väg varje morgon..tanken av det får mig att vilja gråta fast det ska jag inte för jag ska klara av det här skolåret också.
 
Igår var jag på min första träning med mitt nya lag, det gick faktiskt bättre än väntat och alla där verkar vara super härlga, vi hade Ben som tränare i gymnastiken och han var otroligt bra och hjälpsam, lärde mig mycket ny teknik av honom!
Sen senare på kvällen mötte jag kompisar i rållis och satt där ett tag, hann inte vara där så länge men mysigt var det.
Nu ska jag snart ut och träffa mina kära vänner igen, vi får se vad som händer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0