Våga må bra

Det är många därute som mår dåligt och till er alla vill jag säga att livet blir bättre så sluta aldrig att kämpa!
Ni kanske inte tror på det, det gjorde jag själv inte först men det blir verkligen, ni måste bara hitta något att leva för, det kan vara vad som helst, exakt vad som helst.
Och när du har hittat det så kommer det inte vara pang bom så är allt bra men för varje dag så kommer du bli gladare och gladare, du kanske inte märker det själv först men folk i din omgivning kommer märka det, du kommer bli mer utåt och skratta mer. Efter ett tag kommer du också märka det och då kommer du kunna tänka tillbaka och säga "för ett år sen mådde jag som sämst men jag är fortfarande kvar och mår så mycket bättre än jag gjorde då" tänkt vad skönt att kunna säga så, tänk vad skönt att inte ha ångest varje dag, tänkt vad skönt att inte gråta dig till sömns, tänk vad skönt att vilja leva och ja det kommer finnas dagar som du kommer må dåligt men tänk då på alla som älskar dig och att dom bryr sig.
Jag vet att det kan vara läskigt för så fort du mår bra så kommer du vara rädd att något ska hända så att du faller tillbaka men var inte det, lev i nuet och var glad för det du har och var inte rädd att förlora det, för du kanske inte gör det. Men det är värt det, att få vara glad och lycklig kanske till och med kär.
Så tappa aldrig hoppet och sluta aldrig leva för jag och många andra tror på dig och vet att du kan klara det här!
Kärlek till er och alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0