Ingen skola för mig inte

Min skola är inte exakt den bästa så jag får inte reda på mer information om min praktikplats utan jag kommer till skolan på torsdagar och fredagar då dom andra har praktik och jag ska få sminkuppgifter, men sen så har dom inte fixat några uppgifter eller någon information om min praktikplats så dom säger bara att jag ska ta närvaro och sen åka hem.
Men nu så har jag tröttnat på det för det tar en timme till skolan så nu så stannar jag hemma den här torsdagen och fredagen och så ska jag prata med dom nästa vecka.

Nu sitter jag och kollar på American Horror story och ska snart städa mitt rum, har tränat lite idag också men hade värsta träningsvärken från träningen igår men det känns skönt att träna.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0