Veckan

Det har hänt mycket under dom här dagarna det är därför det inte har blivit några inlägg först nu.
Jag orkar inte ta upp allt här på bloggen men kan berätta lite om den här veckan, i måndags  var jag i skolan som vanligt, började 20 över 8 och slutade 15.45.
Fast jag börjar tidigt och slutar sent så är den en helt okej måndag för jag sminkar nästan hela dagen och det har jag verkligen inget emot.
I tisdags så skulle jag ha samhälle men när jag kom dit så fick jag reda på att min lärare var på semester så jag fick en uppgift att göra hemma.
Igår så skulle vi träna hemma istället för att ha en vanlig idrottslektion och eftersom jag tränar cheer så räknas det,  vid 2 tiden åkte jag och Felicia till Farsta, jag skulle köpa ett skal till mobilen och ett par tränings shorts, kom dock bara hem med ett par shorts men hittade också en kjol och en klocka som jag planerar att köpa någon gång i framtiden. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0