inväntade saker

Har funderat rätt så länge nu om vad jag ska ha som vinter jacka och har kollat runt lite på olika sidor, har äntligen hittat en som jag beställde hem som ska komma om 3-5 dagar och passar inte den då har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska ha så vi får ju hoppas på det bästa.
 
Så ser jackan ut, det är en tommy hilfiger jacka och jag beställde den från zalando där den kostar runt 2 tusen vilket jag inte tycker är så farligt, sen så har mamma beställt lite kläder till både mig och henne som jag fick veta nu, det var ju kul!
Pikeerna delar vi på men munkjackan är mammas (som jag kanske möjligtvist kommer att låna) hon visste inte vilken jag ville ha så jag ska få beställa en sån senare men har två att välja mellan så ni kan gärna kommentera vilken ni tycker utav dom här nedan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0