Sep. 07, 2013

Har inte hunnit blogga något igår för har haft fullt upp, i torsdags så åkte jag och jag och Sofia till grönan, Sandra och Felicia skulle egentligen också gå men Felicia glömde kortet så hon kom inte in.
Så hon och Sandra åkte hem men då var jag och Sofia redan på båten så vi gick dit ändå, kul var det! Vi var på jätte bra humör fast det ändrades ju sen när jag kom hem.
Igår var jag också på grönan med nästan alla tjejer och kollade på nause, hela den kvällen var kaos! Alltså kan inte förklara hur mycket panik jag fick, men vi klarade oss ganska så bra i alla fall.
Jag, Julia och Felicia sov hos Sofia inatt , kom hem runt två och har inte gjort så mycket utan sitter bara och knarkar sönder sex and the city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0