Sex and the city + nudlar

Min började inte sådär jättebra, min lärare hade sagt i måndags att vi som inte har någon praktik plats ska vara i skolan kl 09.00 och självklar så åker jag dit då men när jag kommer dit så säger dom att Sandra är sjuk och mådde så dåligt att hon inte orkade ringa oss och säga det.
Men då är frågan varför hon inte skickar ett sms eller ber någon annan att göra det..så har åkt till skolan i onödan två gånger den här veckan vilket gör mig lite irriterad, för det är inte så att jag bor 10 minuter från skolan utan jag måste åka i ungefär en timme.
 
Aja nu ska jag sluta klaga och vara glad istället!
Nu sitter jag och kollar på sex and the city och mumsar på nudlar.
Senare idag kanske jag ska åka till grönan men är inte helt säker på det för jag vet inte om jag pallar, men annars hittar jag på något annat.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0